Ludieke actie!

26-02-2014 00:00

Beste buurtbewoners,

 

Doe mee aan een (ludieke) actie op 8 maart!

11.00 uur verzamelen op de brug ZAAGPOORT (nabij het Marnixbad), uitleg/sprekers waarom geen parkeergarage.

Details:

• Flyers uitdelen aan passanten, veel mensen i.v.m. markt.

• Ook flyers op ieders rug spelden die meedoen, we moeten zichtbaar zijn

• Lakens met leuzen aan de 2 bruggen hangen, eventueel ook tussen de bomen op de Nassaukade en Marnixkade. Bomen voorzien van een 'strik' en een bordje met een (voor)naam, als legitimatie voor hun bestaansrecht/ legalisatie. We houden van 'onze' bomen.

• Rondgang maken langs de gracht, de bomen via de andere brug RAAMPOORT, waar ik a titre personnel (Annie Schoterman) een  surprise wil doen. Wilt u hiervoor €5,00 als donatie meenemen? Geld is niet voor mezelf hoor! dan via de Marnixkade weer terug naar beginpunt Raampoort.

OPROEP-OPROEP-OPROEP!!!

We hebben nog dringend hulp nodig, praktische hulp vooraf: teksten schilderen op de spandoeken. Wie heeft er nog oude witte lakens? Linten knippen om aan de bomen te strikken.

En op de dag zelf, 8 maart hebben we ook mensen nodig die kunnen helpen met spandoeken ophangen, linten om de bomen doen etc. Dit moet vóór 11 uur, en snel gebeuren, voordat de politie/ reinigingsdienst kan ingrijpen.
Naambordjes maken met een kleine 'waarom' tekst voor die naamgeving van de bomen.
Mensen die vooraf willen meehelpen, graag melden bij mij, we kunnen in mijn atelier de spandoeken  beschilderen met teksten, en de linten knippen.

Wil je aangeven wanneer je kunt helpen, kan ook in kleine groepjes, we kunnen dan met mijn auto naar m'n atelier rijden op de 1800 Roeden  in Geuzenveld. 's avonds kan ook. Laat het me weten, dan kunnen we aan de slag!
Ik hoop en reken op veel hulp.
Annie Schoterman
Nassaukade 93 hs
tel 020-4222139 of 06-15 500 694

annieschoterman@xs4all.nl